Autor |
Wiadomość |
AKP |
Wysłany: Wto 10:22, 31 Sty 2012 Temat postu: |
|
Niestety Vectra to w naszych blokach prawie monopolista. Aster (teraz UPC) nie oferuje TV a za internet oficjalnie (informacja z infolinii) chcą 69 (10 Mb). Moim zdaniem dosyć drogo. Zapewne można taniej ale trzeba znaleźć jakiegoś przedstawiciela, który "stworzy" jakąś promocje.
Moim zdaniem, warto by wpuścić jeszcze jakąś firmę, chociażby lokalne Robbo. |
|
 |
Pioter300 |
Wysłany: Pon 20:29, 30 Sty 2012 Temat postu: |
|
Dzwonilem dzisiaj do obslugi klienta. Problemy techniczne byly juz zgloszone z okolic ul. Pawiej. Podobno technicy dzis cos sprawdzali.
Jak narazie net dziala ok 3 godzin bez problemowo. |
|
 |
zaurusek |
Wysłany: Pią 20:28, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
U nas jest to samo, net co chwila się tnie. Miejmy nadzieję, że to chwilowe, może po tej większej awarii. |
|
 |
mediapozer |
Wysłany: Pią 17:38, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
No właśnie mniej więcej od ostatniej dłuższej przerwy w dostawie internetu i telewizji mam problem z internetem. Raz jest za chwilkę nie ma i tak non stop. Podejrzewałem, że wina leży po stronie mojego sprzętu, ale widzę, że nie jestem sam. |
|
 |
ania k. |
Wysłany: Pią 16:56, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
MG System sprawowało się o niebo lepiej. |
|
 |
Pioter300 |
Wysłany: Pią 13:33, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
U mnie też są problemy z internetem. Czasami jest internet, a czasami nie ma. |
|
 |
mediapozer |
Wysłany: Pią 13:31, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
Ja nie mam internetu od wczoraj. Telewizja działa bez zarzutów. Czy ten problem występuje tylko u mnie? |
|
 |
AKP |
Wysłany: Pią 10:17, 20 Sty 2012 Temat postu: |
|
Uruchomili, ale net idealny nie był. Filmy na YT trochę się cięły (przynajmniej w tym czasie, gdy korzystałem z internetu). |
|
 |
Pioter300 |
Wysłany: Pią 0:00, 20 Sty 2012 Temat postu: |
|
Dzisiaj (czwartek 19.01.2012) w ciągu dnia wszystko włączono. Jest jak było. |
|
 |
AKP |
Wysłany: Czw 9:55, 19 Sty 2012 Temat postu: VECTRA |
|
Wczoraj (18.01) po powrocie do domu okazało się że kablówka i internet nie działa.
Dodzwonienie na infolinie zajęło mi 20 minut. A tam informacja, że w moim rejonie jest jakaś większa awaria. Prawdopodobnie usługi będą udostępnione 20.01.
Ciekawe czy uwiną z naprawą szybciej czy wolniej. |
|
 |